Advertisement

לינוי אשרם תרגיל חישוק / לינוי אשרם מתקרבת למדליה בקרב-רב במשחקים האירופיים - ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים.

לינוי אשרם תרגיל חישוק / לינוי אשרם מתקרבת למדליה בקרב-רב במשחקים האירופיים - ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים.. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500, אשרם עלתה עם מעט לחץ לתרגיל הכדור, אך לא נתנה לזה להשפיע עליה, קיבלה ציון מצוין של 28.250 ועם 51.750 כל מתחרה מבצעת תרגיל בכל מקצוע: שרת התרבות והספורט, חכ מירי רגב, הגיבה להישג ואמרה: לינוי אשרם ממשיכה להתחרות במוקדמות המכשירים השונים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, במטרה להעפיל לכמה שיותר גמרים ולמקצה הקרב רב. חישוק, כדור, סרט ואלות, ובסיום כל תרגיל מקבלת ציון.

תרגיל הכדור של לינוי אשרם במוקדמות אליפות אירופה, שהעלה אותה לגמר מהמקום החמישי. כל אחת מהן תציג את ארבעת התרגילים שלה בארבעה מכשירים: אשרם קיבלה ציון של 23.550 נקודות ודורגה במקום השני הכללי, וזליקמן זכתה לציון של 21.600, ודורגה במקום השביעי. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. ברור שהחמצתי את הילדות, אין לי כלום בחיים חוץ מהתעמלות אמנותית, אבל זה מאהבה ומבחירה.

לינוי אשרם לא עלתה לגמר האלות באליפות העולם
לינוי אשרם לא עלתה לגמר האלות באליפות העולם from images1.ynet.co.il
אבא של לינוי, אורן אשרם, שיושב לצידה על תקן נהג־פרשן־שומר ראש, לא נראה מוטרד. ברור שהחמצתי את הילדות, אין לי כלום בחיים חוץ מהתעמלות אמנותית, אבל זה מאהבה ומבחירה. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. ניקול זליקמן קיבלה ציון של 19.350 על התרגיל שלה, וגם היא שואפת להעפיל לגמר. חישוק, כדור, סרט ואלות, ובסיום כל תרגיל מקבלת ציון. לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל. לינוי אשרם עם תרגיל חישוק מדהים שנותן לה 20.100 נק' שלהבנתי הדלה זה גבוה מאד. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור.

לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל.

לאחר שהשיגה ניקוד גבוהה במוקדמות והעפילה לגמר, המתעמלת לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מרשים שזיכה אותה ב23.400 נקודות וסלל את דרכה היום הן עלו על המשטח למוקדמות תרגיל החישוק. לינוי אשרם ממשיכה להתחרות במוקדמות המכשירים השונים באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבאקו, במטרה להעפיל לכמה שיותר גמרים ולמקצה הקרב רב. כדור, חישוק הצלחה גדולה אתמול (שבת) למתעמלת האמנותית לינוי אשרם בתחרות גביע העולם המתקיימת בקאזאן שברוסיה. בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש־11 שנות האימונים האינטנסיביים שלה מבוקר ועד לילה לא היו לשווא. אשרם תסיים כסגנית אלופת העולם בקרב רב. מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות? אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. המתעמלת הצעירה יוליאנה טלגינה סיימה עם ציון של. אבא של לינוי, אורן אשרם, שיושב לצידה על תקן נהג־פרשן־שומר ראש, לא נראה מוטרד. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו.

המתעמלת הצעירה יוליאנה טלגינה סיימה עם ציון של. מדורגת שניה אחרי שני מכשירים. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. אבא של לינוי, אורן אשרם, שיושב לצידה על תקן נהג־פרשן־שומר ראש, לא נראה מוטרד. תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול:

לינוי אשרם בלי ראש: תמונה של אלופת אירופה הישראלית משגעת ...
לינוי אשרם בלי ראש: תמונה של אלופת אירופה הישראלית משגעת ... from images.maariv.co.il
המתעמלת הצעירה יוליאנה טלגינה סיימה עם ציון של. היא מבצעת תרגיל חישוק מושלם, מחייכת מאוזן לאוזן, ייצוגית, מהממת מקצה לקצה. נכון, היא לא הוציאה תעודת בגרות, אין לה אורח חיים רגיל ואנחנו זה קרה כשהמאמנת רצתה לשנות לי תרגיל, היא משחזרת. תרגיל האלות של לינוי אשרם באליפות אירופה בקייב בו זכתה במדליית הזהב. ניקול זליקמן הישראלית סיימה במקום הרביעי הכללי. אלא שאצל לינוי אשרם, אין דבר כזה בלתי אפשרי. מיד לאחר מכן ניגשו השופטים למלאכת הבדיקה של שובר השוויון, בסיומה הוכתרה אשרם לאלופה. לינוי אשרם בוחרת פודיום עם הזכייה שלה בשתי מדליות כבר ביום הראשון באליפות העולם!

תרגיל הכדור של לינוי אשרם במוקדמות אליפות אירופה, שהעלה אותה לגמר מהמקום החמישי.

לאחר שהשיגה ניקוד גבוהה במוקדמות והעפילה לגמר, המתעמלת לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מרשים שזיכה אותה ב23.400 נקודות וסלל את דרכה היום הן עלו על המשטח למוקדמות תרגיל החישוק. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. אשרם קיבלה ציון של 23.550 נקודות ודורגה במקום השני הכללי, וזליקמן זכתה לציון של 21.600, ודורגה במקום השביעי. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. כדור, חישוק הצלחה גדולה אתמול (שבת) למתעמלת האמנותית לינוי אשרם בתחרות גביע העולם המתקיימת בקאזאן שברוסיה. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. הרנסקו, שסיימה באותה תוצאה מצטברת של 100.9 נקודות, סיימה במקום השני. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. חישוק, כדור, סרט ואלות, ובסיום כל תרגיל מקבלת ציון. שרת התרבות והספורט, חכ מירי רגב, הגיבה להישג ואמרה: אבא של לינוי, אורן אשרם, שיושב לצידה על תקן נהג־פרשן־שומר ראש, לא נראה מוטרד. לינוי אשרם בוחרת פודיום עם הזכייה שלה בשתי מדליות כבר ביום הראשון באליפות העולם! הדבר מצטרף להישג של לינוי אשרם.

נכון, היא לא הוציאה תעודת בגרות, אין לה אורח חיים רגיל ואנחנו זה קרה כשהמאמנת רצתה לשנות לי תרגיל, היא משחזרת. עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה: לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות? היא מדורגת כעת במקום השני, מיד אחרי אשרם.

לינוי אשרם: המתעמלת חוגגת את ההישג ההיסטורי באליפות העולם ...
לינוי אשרם: המתעמלת חוגגת את ההישג ההיסטורי באליפות העולם ... from img.wcdn.co.il
לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. חישוק, אלות, סרט וכדור בליווי מוזיקלי. לינוי אשרם עם תרגיל חישוק מדהים שנותן לה 20.100 נק' שלהבנתי הדלה זה גבוה מאד. ניקול זליקמן קיבלה ציון של 19.350 על התרגיל שלה, וגם היא שואפת להעפיל לגמר. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. מדורגת שניה אחרי שני מכשירים. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: לינוי אשרם היא מתעמלת אומנותית מהמצליחות שהיו ביותר בישראל.

בת 19 בסך הכל והראשונה שהביאה לישראל מדליות מכובדות והרבה כבוד באליפות העולם בהתעמלות.

לבסוף, אשרם זכתה במדליית זהב עקב ביצועים מרשימים ויוצאים מן הכלל. המתעמלת שגתה בתרגיל הראשון שלה (חישוק), אך הצליחה להתאושש בהמשך עם תרגיל כדור מצוין, עשתה את העבודה גם בתרגילי האלות והסרט. 1 ответ 1 ретвит 14 отметок «нравится». לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. אשרם קיבלה ציון של 23.550 נקודות ודורגה במקום השני הכללי, וזליקמן זכתה לציון של 21.600, ודורגה במקום השביעי. בת 19 בסך הכל והראשונה שהביאה לישראל מדליות מכובדות והרבה כבוד באליפות העולם בהתעמלות. אני בינתיים לא חושבת על אולימפיאת טוקיו. קרן פלס הגיעה לביקור מרגש באימון של לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם שמבצעת את תרגיל הכדור עם השיר אם אלה החיים. אלא שאצל לינוי אשרם, אין דבר כזה בלתי אפשרי. היא מבצעת תרגיל חישוק מושלם, מחייכת מאוזן לאוזן, ייצוגית, מהממת מקצה לקצה. ברור שהחמצתי את הילדות, אין לי כלום בחיים חוץ מהתעמלות אמנותית, אבל זה מאהבה ומבחירה. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: מדליית כסף ללינוי אשרם בגמר תרגיל החישוק לינוי אשרם (הפועל ראשון לציון רמת אליהו, מאמנת:

Posting Komentar

0 Komentar